Att fejka sitt utseende

Om jag någon gång får för mig att vara någon annan för en period.
Då ska jag lätt vara Salander. Inte för att vi är så lika på det sättet, men då har jag en anledning till att få vara lite emo-aktig i mitt utseende igen. för det komiska i det hela är:
när jag själv hade liknande stil, då var jag för mycket för folk.
men när jag istället försöker vara någon annan, då blev jag helt plötsligt snygg.
Dagens ungdomar, det är allt jag kan säga, de kan inte riktigt bestämma sig di där små.
Och ja, bilden är tagen klockan 3 på natten, då mitt utseende börjat förfalla lite.
Jag är därför, av förklarliga anledningar, inte riktigt lika lik Salander längre.
Men jag var lika glad för det.
Ser ni inte hur glädjen riktigt lyser upp rummet?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo självdå ? :)

2011-09-14 @ 17:28:37
URL: http://emmakeisumylife.blogg.se/
Postat av: Jessica - Hairdesigner

HAHA det här är typ något som jag själv skulle kunna ha skrivit.. Helskönt!



Tackar tackar!



2011-09-15 @ 20:55:23
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0