Jag kommer,,,,, skojja!

Dagens fotbollsträning är inställd då planerna tydligen gått förlorade under vattnet.
Personligen älskar jag att spela vattenboll, men det gjorde ingen annan.
De bestämde istället att vi skulle fika. Bra byte liksom, träning mot fika..
Jag sa att jag hoppade fikan för löpträning istället.
helvetet bröt lös och det sas att jag då inte skulle få spela match, 
reaktion?
jag kom sedan på att jag behöver fejka glädje för att de ska se mig som en bra lagkamrat.
Jag har därför övat in det perfekta leendet och ska nu springa iväg till hotellet för att umgås med flickorna.
Så jäkla vattentät plan.
Det är tur att man som tjej har flera års erfarenhet av att fejka, enbart för att tillfredsställa andra.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Måste se nästa match. Tjockisboll låter skojsigt tycker jag!

2011-09-15 @ 18:24:21
Postat av: lalleh

sv; haha ellerhur. känns som sommaren har sjungit på sina sista melodier nu haha :(

btw, du ser ut som en ascool brud haha XD (random)

2011-09-15 @ 18:25:03
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0