Nystart

Okay. Återigen måste jag be om ursäkt. Mitt hoppande mellan alla olika bloggar kan tänkas vara rätt hopplöst, men jag gör det i ärlighetensnamn inte för att irritera er och tappa läsare. Jag gör det för att göra er så förbannade att ni måste söka upp mig för att ge mig stryk. Detta är självklart för att jag sitter ensam hemma för tillfället och vill ha sällskap. 

Men, då detta är en nystart för bloggen betyder detta att jag inte heller har en design. Frivillig för att fixa detta sökes. I lön får ni min outspädda tacksamhet, och alla vet att det inte finns något bättre än detta. 
Alla vet även att jag har som förmåga att ljuga, så hur ni vill tolka mina inlägg är helt upp till er.
(Tacksamheten är dock äkta vara)
Okay, har vi en deal?
jag summerar det till er:
bloggdesign-tacksamhet-glada ansikten.
Om det intresserar er så kan jag även slänga in sex med min bror i dealen.
Intresserar det er?
Nej?
Då får ni fixa en design utan min broders kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0