Dagens start

Startade morgonen med en liten löparrunda.
Höll på att underhålla världen med en snygg vurpa också, då jag lyckades halka på en kant. 
Självklart rätade jag ut mig själv i tid, sopade av mig lite nonchalant, kollade mig omkring om det fanns några vittnen som behövde röjas ur vägen och fortsatte sedan springa.

Ps. turligt nog så fanns det inga vittnen denna gång. Det närmsta jag hade till vapen var nämligen mitt hårband, och det hade tagit för lång tid. Vad skulle jag gjort, stylat dom så fult att de dog av chocken?

Kommentarer
Postat av: MAGDA ♥ HTTP://IMAGDA.BLOGG.SE

hahahah vad roligt du skriver! :) tack så mycket

2011-09-15 @ 11:29:21
URL: http://imagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0