Idolsnack

Är det någon som har svaret på varför den där sjukt blyga killen, som medverkar i Idol, fortsätter söka? Han har ju uppenbarligen inte nerverna för tävlingen och har nu hoppat av två gånger.
Det är lite som om jag skulle söka till svenska hockeylandslaget, han har inte neverna för att stå på scen, jag har inte balansen för att hålla mig upprätt på is.
Vi båda skulle vara lite som Bambi på hal is.
Eller ja, han var som Bambi på hal is..
Jag skulle aldrig få för mig att söka till ett hockeylag.
Smarthet kallas det.
Follow my blog with Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Filippa Larsson

Tycker också det var dummt att han hoppade av.. Han kunde ju sjunga? :/

2011-09-20 @ 07:16:43
URL: http://filippzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0