När mödrar vill att du ligger

Mamma går förbi tidningarna i affären och läser högt från förstasidan:

Mamma- Måns Zelmerlöv har en ny hemlig flickvän minsann...
Patrasken - mhmm..
Mamma- ger en menande blick
Patrasken: men vad vill du att jag ska säga,,, roligt för honom?
Mamma- ger en ännu mer menande blick

Jag lovar, min mamma kommer inte vara nöjd förrän hon ser mig på förstasidorna av en skvallertidning.
Spelar ingen roll om det är för att jag ligger med Måns Z eller Hugh Hefner, hon kommer vara lika stolt för det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen har du förstått vad jag önskar av dig. Men ta nu inte vem som helst, t ex prins C-P, jag vill ju inte skämmas ;-)

2011-09-15 @ 16:01:19
Postat av: Mimmmmí

hahah så klockren!

2011-09-16 @ 00:21:01
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0